Mať sklad podľa predstáv je ideálna vízia každého zainteresovaného človeka. Málokto má možnosti sklady vlastniť. Práve preto čoraz viac podnikateľov zisťuje, že využívať možnosti ako sú napríklad prenájom skladu alebo sa zaoberať práve prenajímaním skladov, je vcelku finančne zaujímavá činnosť. Mať vhodný úložný priestor pre svoj majetok je veľká výhoda a tiež túžba každého obchodníka. Všetko
Na to, aby mohli zamestnanci efektívne pracovať a firma prosperovať, je potrebné prenajať vhodné kancelárie, prípadne skladové priestory. Na čo si dať pri ich výbere pozor? Majitelia firiem – zamestnávatelia by pri hľadaní vhodných kancelárskych priestorov mali dbať na správne koncepčné riešenie priestoru. Dôležitými sú tiež akustika, vetranie, tepelné a svetelné podmienky. Prečo sú tieto
Každé podnikanie vyžaduje priestory, v ktorých sa bude dobre pracovať, v ktorých sa budú zamestnanci cítiť príjemne a zároveň budú motivovaní k vyššej výkonnosti. Na čo by ste mali prihliadať, keď si vyberáte priestor pre svoje podnikanie? To, či sa vám bude dobre pracovať, záleží od viacerých faktorov, na ktoré sa v nasledujúcom článku pozrieme.
Nájsť v Bratislave alebo jej okolí vhodný skladový priestor na prenájom tak, aby spĺňal vaše kritériá, nie je jednoduché. Niektoré priestory vám možno vyhovujú rozlohou, iné zas strategickou polohou či napojením na dopravné uzly, no málokedy sa stane, že u niektorého z ponúkaných skladových priestorov nájdete všetko v jednom. Priestory od BTS Cargo spĺňajú hneď
Zaujíma vás, aký je postup, keď sa rozhodnete prenajať si priestory od nás? Pripravili sme pre vás stručný popis tohto procesu. 1. Vyberiete si priestor na prenájom Predtým, ako sa pustíte do hľadania vhodných priestorov, je dobré spísať si svoje požiadavky. O aký typ priestoru máte záujem (kancelária, sklad, kombinované), aká rozloha je pre vás
Nie je ničím výnimočným, keď si veľké firmy pri zmenách obchodného mena, loga či webu zaplatia veľkú televíznu či printovú kampaň. Je to pochopiteľné – každý chce, aby ho zákazníci spoznali aj v novom šate. Keď sú však tieto zmeny prevedené citlivo a nadväzujú na predchádzajúcu identitu, nemusíte sa obávať, že vaše „nové ja“ ľudia
Podnikatelia musia riešiť veľké množstvo záležitostí. Jednou z nich je rozhodnutie, či svoju firmu umiestnia do prenajatého priestoru, alebo si zvolia cestu veľkej investície a kúpia si vlastnú nehnuteľnosť. Poďme si rozobrať jednotlivé výhody a nevýhody oboch možností. Prenájom priestorov na podnikanie Poďme sa na to pozrieť pekne po poriadku. V prvom rade výhoda prenájmu spočíva v tom,
Administratívne zázemie je neodmysliteľnou súčasťou každého podnikania. Vlastná kancelária na lukratívnom mieste okrem komfortu zamestnancov navyše zvyšuje imidž spoločnosti a často aj zefektívňuje jej vnútorné procesy. Hľadanie takejto kancelárie na prenájom však môže byť ťažkým orieškom, obzvlášť, ak hľadáte v Bratislave. Tá síce ponúka dostatok administratívnych budov, no väčšina z nich vyrástla ako obrovské administratívne centrá bez duše a často aj bezprostredného prepojenia s hlavnými aktivitami spoločnosti.
Mnoho úspešných ľudí sníva o vlastnom lietadle. To nie je práve najlacnejšou záležitosťou, a preto ak sa ho konečne podarí kúpiť, malo by sa oň byť náležite postarané. A to najmä počas nachádzajúcich zimných mesiacov, kedy bude pravdepodobne čakať na ďalšie hodiny vo vzduchu pevne na zemi. Na parkovanie lietadiel je tou najideálnejšou možnosťou klasický letecký hangár, ktorý si teraz priamo pri bratislavskom letisku dokážete prenajať aj vy.