Aj tichá zmena firemnej identity môže vzbudiť veľký záujem

Nie je ničím výnimočným, keď si veľké firmy pri zmenách obchodného mena, loga či webu zaplatia veľkú televíznu či printovú kampaň. Je to pochopiteľné – každý chce, aby ho zákazníci spoznali aj v novom šate. Keď sú však tieto zmeny prevedené citlivo a nadväzujú na predchádzajúcu identitu, nemusíte sa obávať, že vaše „nové ja“ ľudia nespoznajú. A presne to je prípad spoločnosti BTS CARGO. Ako dopadla ich zmena firemnej identity?

Zmenu identity spustila reorganizácia spoločnosti

Svet je v pohybe a ak v ňom chceme uspieť, musíme sa posúvať vpred spoločne s ním. Musíme naberať nové vedomosti, získavať ďalšie užitočné schopnosti a sledovať aktuálne trendy. To platí nielen pre ľudí, ale aj pre firmy. Za ostatných 5 rokov sa spoločnosť BTS CARGO výrazne posunula vpred. S novými ambíciami a cieľmi prichádza aj veľká chuť na ešte väčšie zmeny. A jednou z nich bola práve zmena firemnej identity.

Táto zmena prišla v tichosti, no s výrazným efektom. Nové logo, nový web, nové vizitky či elektronický podpis. To všetko je jasným signálom, že BTS CARGO  sa nebojí veľkých zmien a má záujem napredovať spoločne so svetom, trendmi aj dobou. Nová firemná identita ešte viac pasuje k víziám, názorom aj obchodnej činnosti spoločnosti. Vizuálne prvky nekompromisne komunikujú kvalitu, na ktorej si firma zakladá, a zároveň sa jasne odlišuje od konkurencie a robí značku výnimočnou.

Aký je profil spoločnosti

Spoločnosť v atraktívnej lokalite bratislavského letiska prenajíma sklady, hangáre aj kancelárie. V ostatných piatich rokoch BTS CARGO investovalo významnú čiastku do rekonštrukcie a správy nehnuteľnosti, čím na svoju stranu získalo stabilných klientov zvučných mien.