Ako prebieha prenájom priestorov od BTS Cargo: Týchto 5 bodov vám to prezradí

Zaujíma vás, aký je postup, keď sa rozhodnete prenajať si priestory od nás? Pripravili sme pre vás stručný popis tohto procesu.

1. Vyberiete si priestor na prenájom

Predtým, ako sa pustíte do hľadania vhodných priestorov, je dobré spísať si svoje požiadavky. O aký typ priestoru máte záujem (kancelária, sklad, kombinované), aká rozloha je pre vás optimálna, koľko parkovacích miest potrebujete alebo kedy chcete kanceláriu, sklad či hangár používať. Vám to uľahčí hľadanie a my vám dokážeme ponúknuť priestory presne podľa vašich predstáv. Pokojne nám napíšte mail na btscargo@btscargo.sk alebo zatelefonujte na +421 918 661 293 a v prípade, že máme pre vás vhodný priestor na prenájom, dohodneme sa na osobnom stretnutí a prehliadke.

2. Prehliadka priestoru na prenájom

Aby sme neplytvali vaším časom, na prehliadku vyberieme iba priestory na prenájom, ktoré spĺňajú vaše požiadavky. Sprevádzať vás bude vždy jeden zástupca našej spoločnosti – zvyčajne to je leasingový manažér – a v prípade, že ste si priestory vyhliadli s pomocou realitného makléra, je prítomný aj on. Počas obhliadky môžete nášmu zástupcovi upresniť svoje požiadavky na priestory – napríklad či potrebujete rekonštrukciu alebo iné úpravy.

3. Pripravíme cenovú ponuku pre vybraný priestor

Ak sa na obhliadke presvedčíte, že tento priestor je pre vás najvhodnejší, pripravíme vám cenovú ponuku. Kedy ju môžete očakávať? Ak vám priestor vyhovuje a nepožadujete od nás žiadne zmeny, cenovú ponuku vám pošleme už do pár dní. V prípade, že máte záujem o priestory v rôznych objektoch či ich rekonštrukciu, vypracovať cenovú ponuku nám zaberie viac času. Urobíme však maximum pre to, aby ste ju najneskôr do 10 pracovných dní mali k dispozícii. Ak s cenovou ponukou súhlasíte, pripravíme návrh zmluvy.

Skladové priestory pre firmy na prenájom

Sklad na prenájom

4. A čo sa čaká odo mňa?

Ak s nami podpíšete zmluvu, čaká vás iba pár povinností. Tou hlavnou je zloženie depozitu za prenajatý priestor. Táto suma je určená už v zmluve a po ukončení nájmu vám ju vrátime späť. V prípade potreby však slúži na uhradenie nákladov spojených s nedoplatkami či škodami. Ak však nechcete skladať depozit, môžete využiť bankovú garanciu.

5. Odovzdanie priestoru do prenájmu

Pri odovzdávaní priestoru do používania spíšeme odovzdávací protokol, ktorý obsahuje podrobnosti o kľúčoch, zariadení, stave meračov či aktuálnu fotografickú dokumentáciu prenajatého objektu. Naše priestory sú súčasťou areálu stráženého súkromnou SBS, takže vám pripravíme povolenie vstupu a vjazdu pre vás, zamestnancov, klientov či dodávateľov. Čo robiť v prípade, že sa vyskytla porucha? Stačí nás kontaktovať a naši pracovníci technickej správy a údržby tento problém vyriešia na naše náklady.

Oslovil vás servis a služby, ktoré ponúkame? Pozrite si našu ponuku priestorov na prenájom a nájdite ten, ktorý spĺňa vaše požiadavky.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *