Naša lukratívna adresa v blízkosti bratislavského letiska a Avionu

Administratívne zázemie je neodmysliteľnou súčasťou každého podnikania. Vlastná kancelária na lukratívnom mieste okrem komfortu zamestnancov navyše zvyšuje imidž spoločnosti a často aj zefektívňuje jej vnútorné procesy. Hľadanie takejto kancelárie na prenájom však môže byť ťažkým orieškom, obzvlášť, ak hľadáte v Bratislave. Tá síce ponúka dostatok administratívnych budov, no väčšina z nich vyrástla ako obrovské administratívne centrá bez duše a často aj bezprostredného prepojenia s hlavnými aktivitami spoločnosti.

V blízkosti medzinárodného letiska Milana Rastislava Štefánika a Avionu ponúka BTS CARGO & HANGAR SERVICES, A.S. kancelárske priestory na prenájom pripravené poskytnúť potrebné zázemie pre naozaj akúkoľvek spoločnosť.

Kancelárske priestory v správe  BTS CARGO & HANGAR SERVICES, A.S. dokážu zaujať potenciálnych nájomcov hneď viacerými výhodami

Prvým, a veľmi podstatným pozitívom kancelárskych priestorov v správe  BTS CARGO & HANGAR SERVICES, A.S., je ich výborná lokalita. Jednotlivé budovy sú lokalizované v tesnej blízkosti  nového obchodno-nákupného centra Pharos Park, teda v len na krok od letiska a obchodného centra Avion a Ikea. S tým súvisí aj vynikajúce dopravné napojenie. Len pár stoviek metrov od jednotlivých administratívnych budov sa nachádza výjazd na diaľnicu, do mesta sa cez Galvaniho ulicu zas dostanete na každý jeden smer. Poloha a dopravná dostupnosť je výhodná nielen pre zamestnancov, ale aj klientov, ktorí sa k vám dopravia veľmi rýchlo a nájdu vás veľmi jednoducho. Ku kanceláriám si dokážete výhodne prenajať aj parkovacie miesta vyhradené len a len pre vás.

Ďalším pozitívom kancelárskych priestorov na prenájom pri Avione a letisku je ich obrovská flexibilita. Súhrnná úžitková plocha až 10 900 m2 ukrýva variabilné kancelárie, ktoré sú vhodné ako pre malé firmy, tak aj pre obrovské spoločnosti. Ich správca, BTS CARGO & HANGAR SERVICES, A.S., navyše nájomcom ponúka možnosť prispôsobenia kancelárskych priestorov na mieru pred nasťahovaním a ich kompletnú správu, čím ich odbremeňuje od podstatných starostí.

Súčasťou areálu sú okrem kancelárskych budov aj skladové priestory, čo môže byť výhodou pre firmy obchodujúce s tovarom. Voľbou kancelárií a skladov v našich priestoroch tak nielen sústredíte všetky aktivity pod jednu strechu a zefektívnite vnútorné procesy, ale urýchlite aj logistiku tovarov.

Stiahnite si našu prezentačnú brožúrku: profil-bts-cargo.pdf (veľkosť 3,63 MB)

Aj vás zaujali hlavné výhody kancelárií na prenájom pod správou BTS CARGO & HANGAR SERVICES, A.S.? Kontaktujte nás a my vám bližšie predstavíme množstvo ďalších. Zaraďte sa medzi úspešné spoločnosti ako Austrian Technik Bratislava, Profimed či Go2Sky a pre svoju administratívu zvoľte našu adresu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *