Nie je ničím výnimočným, keď si veľké firmy pri zmenách obchodného mena, loga či webu zaplatia veľkú televíznu či printovú kampaň. Je to pochopiteľné – každý chce, aby ho zákazníci spoznali aj v novom šate. Keď sú však tieto zmeny prevedené citlivo a nadväzujú na predchádzajúcu identitu, nemusíte sa obávať, že vaše „nové ja“ ľudia nespoznajú. A presne to je prípad spoločnosti BTS CARGO. Ako dopadla ich zmena firemnej identity?
Zmenu identity spustila reorganizácia spoločnosti
Svet je v pohybe a ak v ňom chceme uspieť, musíme sa posúvať vpred spoločne s ním. Musíme naberať nové vedomosti, získavať ďalšie užitočné schopnosti a sledovať aktuálne trendy. To platí nielen pre ľudí, ale aj pre firmy. Za ostatných 5 rokov sa spoločnosť BTS CARGO výrazne posunula vpred. S novými ambíciami a cieľmi prichádza aj veľká chuť na ešte väčšie zmeny. A jednou z nich bola práve zmena firemnej identity.
Táto zmena prišla v tichosti, no s výrazným efektom. Nové logo, nový web, nové vizitky či elektronický podpis. To všetko je jasným signálom, že BTS CARGO sa nebojí veľkých zmien a má záujem napredovať spoločne so svetom, trendmi aj dobou. Nová firemná identita ešte viac pasuje k víziám, názorom aj obchodnej činnosti spoločnosti. Vizuálne prvky nekompromisne komunikujú kvalitu, na ktorej si firma zakladá, a zároveň sa jasne odlišuje od konkurencie a robí značku výnimočnou.
Aký je profil spoločnosti
Spoločnosť v atraktívnej lokalite bratislavského letiska prenajíma sklady, hangáre aj kancelárie. V ostatných piatich rokoch BTS CARGO investovalo významnú čiastku do rekonštrukcie a správy nehnuteľnosti, čím na svoju stranu získalo stabilných klientov zvučných mien.